Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Οι χούλιγκαν έβγαλαν τα καλάσνικοφ στην Κόρινθο !

Έδωσαν "ραντεβού θανάτου"...

Λίγο έλειψε να στοιχίσει δύο ανθρώπινες ζωές το προγραμματισμένο «ραντεβού θανάτου» που έστησαν οργανωμένοι χούλιγκαν του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού στην Κόρινθο, μετά τη νίκη των «πράσινων» επί της Σιένα στη Βαρκελώνη και την πρόκρισή τους στον τελικό του final 4 της Ευρωλίγκας!

Η συνάντηση των φανατικών οπαδών κλείστηκε τηλεφωνικά στην περιοχή της Μπαθαρίστρας, όπου έφτασαν επτά από τη μια πλευρά και τρεις από την άλλη, που όμως ήταν οπλισμένοι με… καλάσνικοφ! Με αυτό «γάζωσαν» τους αντιπάλους τους και τραυμάτισαν έναν 28χρονο στον αριστερό μηρό και έναν 27χρονο στο δεξί πόδι!

Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Κορίνθου, όπου νοσηλεύονται εκτός κινδύνου, ενώ οι δράστες έσπευσαν να εξαφανιστούν και αναζητούνται.

Στον τόπο της επίθεσης οι αστυνομικοί βρήκαν 12 κάλυκες διαμετρήματος των 7,62 χιλιοστών, που προέρχονται από πυροβόλο όπλο τύπου καλάσνικοφ και εστάλησαν για εξέταση στα εγκληματολογικά εργαστήρια.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ αυτών που αναζητούνται για την αιματηρή συμπλοκή, είναι ένας 22χρονος γιος αστυνομικού, ο οποίος φέρεται να έκλεισε το «ραντεβού θανάτου», όμως δεν έχει διευκρινιστεί αν πήγε και ο ίδιος.

Πηγή : protothema.gr

Χρόνια Πολλά George !

Ο πιο περιζήτητος εργένης του Holywood,George Clooney έκλεισε τα πενήντα του χρόνια και παρόλα αυτά εξακολουθεί να μαγνητίζει, ανά τον κόσμο, τα γυναικεία βλέμματα.

Ο Clooney εισέβαλε στις γυναικείες καρδιές τη δεκαετία του '90 από τα τηλεοπτικά χειρουργεία του «ER» («Στην Εντατική») και από τότε, όχι μόνο δεν έχει βγει από εκεί, αλλά καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο μέρος τους.

Οι λόγοι πολλοί. Η προφανής άκρως γοητευτική εμφάνιση συνδυάζεται εν πλήρη αρμονία με το ακαταμάχητο βλέμμα και το μυστηριώδες χαμόγελο. Επιπλέον, διαθέτει δυνατή κι ευγενική προσωπικότητα και υποκριτικό ταλέντο.

Το 2005 κέρδισε το Όσκαρ β’ ανδρικού ρόλου για το «Syriana», ενώ πρόσφατα ταξίδεψε για ακόμα μία φορά μέχρι το Σουδάν με τον καταξιωμένο δημοσιογράφο πατέρα του, ώστε να αναδείξει την τεράστια ανθρωπιστική κρίση από τη γενοκτονία και τον εμφύλιο που πλήττει την αφρικανική χώρα.

Πηγή : zougla.gr

'Αλλο το φαίνεσθαι και άλλο το είναι...Στην τελική όμως ποιοι είμαστε;

Κάθε μέρα , η κοινωνία μέσω των μηχανισμών του οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντος, των ΜΜΕ κ.α , μας βομβαρδίζει με πρότυπα όλων των ειδών. Μοντέλα τυποποιημένων , μαζικοποιημένων και συγκεκριμενοποιημένων εαυτών προβάλλονται από διάφορες πτυχές και καταστάσεις της ζωής. Αν ρίξουμε μια ματιά γύρω μας , στο κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο ανήκουμε , μπορούμε να παρατηρήσουμε αυτό το φαινόμενο που πλέον έχει γίνει μόδα και αφορά τον καθένα από εμάς.

Το φαινόμενο  των alternative και της νευρικής ανορεξίας πηγάζουν από αυτή την τάση , προσδιορίζοντας την εποχή στην οποία ζούμε αλλά και το γεγονός της ανάγκης για αλλαγή και επίδειξη.

Ο άνθρωπος παρουσιάζεται εδώ ως ένα άβουλο ον , που υιοθετεί τα εν λόγω μοντέλα , ενσωματώνοντας στοιχεία και παραμέτρους συμπεριφοράς που εφαρμόζει στις πρακτικές του.
Το μεγάλο πρόβλημα που έγκειται σ'αυτή την περίπτωση είναι ότι , δρώντας κανείς με αυτόν τον τρόπο μειώνει την πλευρά της δικής του ατομικής και κριτικής ικανότητας παρουσιάζοντας προς τα έξω - είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα μια ξένη , "δανεική" εικόνα , την οποία αντικαθιστά συνεχώς με άλλες.

Σε μια κοινωνία της πληροφορίας , της γνώσης και του ανταγωνισμού είναι δύσκολο να σταματήσεις αυτό το παιχνίδι ανατροφοδότησης. Ο περιορισμένος χρόνος σε συνδυασμό με το ντύσιμο του ναρκισσισισμού αποτελούν τις δύο βασικές παραμέτρους της μη εξερεύνησης του πραγματικού "εγώ" που κουβαλάει ο καθένας μας.

Ίσως με τις κινήσεις και τις στρατηγικές του ο άνθρωπος να συνέβαλλε στο μακροχρόνιο θάψιμο της ταυτότητας του όμως με λίγη θέληση και πίστη μπορεί να ανακαλύψει ποιος πραγματικά είναι. Να βρει δηλαδή ποια είναι εκείνα τα συστατικά στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν. Συχνά βρίσκεται αντιμέτωπος με ερωτήματα που χρειάζονται άμεσες λύσεις.

Ποια θα ήταν όμως η αξιοπιστία των απόψεων του , εφόσον δεν έχει επιλύσει το μείζον θέμα της δικής του ερώτησης : "ποιος είμαι στην πραγματικότητα ; " Όλα όσα ανέφερα έως τώρα μπορούν να αποτελέσουν παρελθόν , αν κατορθώσει τελικά να ανακαλύψει τον εαυτό του.

Με ποιον τρόπο όμως η ψεύτικη εικόνα που έχει οικοδομήσει θα καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος ; Τρόποι υπάρχουν πολλοί , όμως η ουσία είναι μόνο μία. Αν και εσύ προσπαθείς να ανεπιτυχώς να μάθεις ποιος πραγματικά είσαι , τοτε θα πρέπει να προσέξεις τα παρακάτω :

1) Μην αναλώνεσαι σε εντυπωσιασμούς και μη σκέφτεσαι όπως χθες.
2) Μην αφήνεις φανταχτερές παρουσίες να παρουσιάσουν το δικό σου είναι.
3) Κάνε αυτό που έχεις ανάγκη εσύ και όχι αυτό που έχουν ανάγκη οι άλλοι.
4) Γίνε ο κυρίαρχος του εαυτού σου , κάνοντας μια βουτιά στο βυθό των σκουριασμένων θεμελίων σου ανασύρωντάς τα στην επιφάνεια.

Μπορεί η θάλασσα να μην τρανταχτεί , όμως το μικρό κύμα που θα σηκώσεις θα σε φέρει με αξιοπρέπεια και μοναδικότητα έως το τέλος της ζωής σου.
Αξίζει να το προσπαθήσεις ...

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Μαγειρική τέχνη ... η ανωτέρα των τεχνών ...

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την μαγειρική από πολλούς τοποθετώντας την στον χώρο των τεχνών. Ο χαρακτηρισμός "τέχνη" που προσδίδεται στην μεγειρική μπορεί να θεωρείται υπερβολικός , αλλά όχι μόνο δεν είναι αλλά ίσως είναι και ένας χαρακτηρισμός ο οποίος δεν μπορεί να δώσει όλο το μεγαλείο της και να εκφράσει την σχέση της με τον άνθρωπο. Αν υποθέσουμε ότι οι λεγόμενες "Καλές Τέχνες" ασχολούνται με το "Ωραίο" , θα πρέπει να δώσουμε τον ορισμό του ωραίου. Ένας πρόχειρος ορισμός είναι : "Ωραίο είναι αυτό που όταν το νιώσουμε με μία από τις πέντε ή και τις πέντε αισθήσεις μας, αλλάζει την διάθεση μας θετικά".

Οι μοναδικές περιπτώσεις που γνωρίζω ότι ο άνθρωπος χρησιμοποιεί και τις πέντε αισθήσεις μαζί είναι στον ερωτικό σύντροφο και στο φαγητό. Μόνο στην μαγειρική τέχνη μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλες μας τις αισθήσεις για να νιώσουμε το ωραίο.

Πρώτη από όλες τις αισθήσεις χρησιμοποιούμε την όραση και την αφή για να διαλέξουμε καλές πρώτες ύλες για το φαγητό. Για παράδειγμα όταν πρόκειται να μαγειρέψουμε ψάρι πρέπει να προσέχουμε το ψάρι να μην είναι μαλακό στην αφή και τα βράγχια να έχουν ζωηρό κόκκινο χρώμα. Την στιγμή που μαγειρεύουμε μπορούμε να αισθανθούμε με την ακοή τον ήχο που κάνει το σοτάρισμα , το σβήσιμο , το βράσιμο κτλ. έναν ήχο που αμέσως δίνει το έναυσμα σε μία άλλη αίσθηση, την όσφρηση. Με την όσφρηση νιώθουμε τα αρώματα που αναδύονται από το φαγητό. Τέλος με την γεύση, που είναι η κορωνίδα των αισθήσεων, νιώθουμε το αποτέλεσμα για το οποίο είναι υπεύθυνες όλες οι προηγούμενες αισθήσεις.

Όπως προείπα , οι πέντε αισθήσεις μαζί χρησιμοποιούνται μόνο στον ερωτικό σύντροφο. Δεν είναι υπερβολή λοιπόν να πω ότι η σχέση του ανθρώπου με την μαγειρική και  το φαγητό είναι ερωτική. Επίσης , υπάρχει και σχέση αναγκαιότητας με το φαγητό. Δηλαδή το φαγητό είναι απαραίτητο για την επιβίωση του, κάτι που δεν συμβαίνει σε καμία άλλη τέχνη.

Οι άλλες τέχνες είναι πολύ πρόσφατες στην ιστορία του ανθρώπου. Το φαγητό το έχουμε ανάγκη απ΄ την μέρα που γεννιόμαστε ενώ τα παράγωγα των άλλων τεχνών μπαίνουν αργότερα στην ζωή μας. Αν είχαμε και με τις άλλες τέχνες την ίδια σχέση αναγκαιότητας δηλαδή αν ο άνθρωπος έπρεπε  κάθε μέρα να ζωγραφίζει ή να ακούει μουσική , τότε οι τέχνες θα είχαν φτάσει σε ύψιστο στάδιο τελειότητας και ιστορικοί καλλιτέχνες όπως π.χ. ο Μπετόβεν θα είχαν μείνει στην αφάνεια.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο της μαγειρικής τέχνης είναι ο πλουραλισμός που την χαρακτηρίζει. Η πληθώρα υλικών και ο τρόπος που χρησιμοποιούνται είναι διαφορετικές από χώρα σε χώρα και από σπίτι σε σπίτι. Δίνεται η δυνατότητα στον καθένα να κάνει ότι θέλει. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Είναι λάθος αυτό που ακούω και ρωτάνε πολλοί "πάει αυτό το υλικό με το άλλο;" Σ' αυτό έχει βοηθήσει και η επιστήμη που έχει καταρρίψει μύθους όπως αυτό που έλεγαν κάποτε ότι τα τυροκομικά δεν πάνε με τα θαλασσινά.

Η μεγάλη σημάσία που είχε ανέκαθεν το φαγητό για τον άνθρωπο φαίνεται και από το ότι το φαγητό έχει περίοπτη θέση στην ζωή του. Γιορτάζουμε την γέννηση , την βάπτιση , τον γάμο κάνοντας μεγάλα δείπνα ή γεύματα στα οποία προσκαλούμε αγαπημένα πρόσωπα. Ακόμα και όταν πεθαίνει κάποιο αγαπημένο πρόσωπο διοργανώνεται γεύμα στη μνήμη του. Επίσης μεγάλες συμφωνίες κλείνονται σε δείπνα εργασίας.

Ίσως επειδή έχουμε καθημερινή επαφή με την μαγειρική και το φαγητό και ίσως επειδή λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής δεν έχουμε χρόνο να ασχοληθούμε με το μαγείρεμα (κάποιες φορές μας φαίνεται και αγγαρεία) δεν έχουμε δώσει την δέουσα σημασία στην μοναδική ολοκληρωμένη τέχνη. Αφήστε λοιπόν την φαντασία και δώστε λίγο από τον χρόνο σας. Να είστε σίγουροι ότι μόνο κερδισμένοι θα βγείτε από την εμπειρία αυτή ...